100 euro per week aan verspilling op slechts 113 x 170 cm

4

Adv.:

In het kader van ondoordachte marketingcampagnes schreef ik al eerder een blogpost over de actie van de Hogeschool HBO Nederland

Vandaag kom ik met een nieuw voorbeeld, en wel te weten met de website van Thuisbezorgd. Je hebt ze vast wel gezien, die grote posters met veel oranje, in de bushokjes. Er stond niet veel tekst op, hun website was een van de dingen waar ze duidelijk naar verwezen.

Het vreemde is echter dat er in de plaats waar ik woon, met een slordige 30 duizend inwoners, slechts met één bezorgservice is vertegenwoordigd op de website. En dan bezorgt dit bedrijf nog niet eens in alle postcode gebieden.

Als ik weer zo’n actie zie vraag ik me echt af; waarom besteed je zoveel geld aan een dergelijke reclame campagne zonder dat je vooraf een degelijk onderzoek hebt uitgevoerd? Je kunt bij een bushokjes reclame campagne denken aan een slordige 100 euro per vlak per week. Reken maar uit wat dat kost…

Als je dit bericht interessant vond, kun je overwegen om lid te worden van onze RSS feed. Of wil eerst de volgende berichten nog lezen?

Praatjes van lezers

4 betweters plaatsen hun mening over het bericht “100 euro per week aan verspilling op slechts 113 x 170 cm”
  1. richard schreef:

    Ook restaurant houders zijn doelgroep, het kan helpen hun bestand uit te breiden.

  2. Online Succes (1 comments.) schreef:

    Toch blijft het volgens mij ‘ondoordacht’ inzetten van het marketing budget.

  3. Philip schreef:

    Ik zag ook die posters hangen van justeat.nl, met honger? zal we goed gaan met dit soort gasten